wtorek, 25 stycznia 2011

Kredyt hipoteczny dla cudzoziemca

Kredyt mieszkaniowy to w skrócie długoterminowy kredyt bankowy, którego zabezpieczeniem jest hipoteka nieruchomości. Kredyty hipoteczne udzielane są najczęściej na budowę lub zakup nieruchomości. Zwykle Kredytobiorcami są obywatele polscy chcący nabyć nieruchomość na terenie RP. Zdarza się jednak, że osoba z innego kraju chciałaby zamieszkać w Polsce i w związku z tym potrzebuje kredytu mieszkaniowego. Co zrobić, aby nie popełnić błędu w wyborze banku i kredytu hipotecznego?Najpierw rozważmy kilka podstawowych terminów:•    Cudzoziemiec (nierezydent) to osoba nie mająca polskiego obywatelstwa ani karty pobytu, a także niemieszkająca w kraju. •    Rezydent to osoba posiadająca obywatelstwo polskie (niekoniecznie mieszkająca i zarabiająca na terenie RP). Kalkulator kredytowy umożliwia przeprowadzenie kilku obliczeń dla różnych warunków.

4 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam pojęcia jak to jest z cudzoziemcami. Jednak ja jako osoba pracująca za granicą dzięki https://kredytyzagranica.pl/blog/kredyty-dla-osob-pracujacych-za-granica-ktory-bank-pozyczy zrozumiałam jak można dostać kredyt. Taką porcję wiedzy to ja rozumiem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dokładnie nie znam zasad jak to jest z cudzoziemcami, jednak ja sama chętnie biorę pożyczkę wielowalutową w https://cinkciarz.pl/pozyczki i nigdy nie spotkałam się z odmową. Jeśli spełniam wszystkie warunki i spłacam regularnie zobowiązania to myślę, że nie będzie z tym problemu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy potrzebujesz pożyczki o oprocentowaniu 3%? jeśli tak, zainteresowani kandydaci powinni skontaktować się z nami w celu uzyskania szybkiej i łatwej pożyczki bez depozytów zabezpieczających.
    E-mail: atlasloan83@gmail.com
    Hangout: +1 (443) -345-9339
    WhatsApp: +1 (443) -345-9339

    OdpowiedzUsuń